4 апр. 2011 г.

Պրոֆիլակտիկ հարվածներ.Մաս 1

Այս մասում մենք խոսելու ենք ռաբիսության մասին, որը ժամանակ առ ժամանակ պետք է քարկոծել, որ հանկարծ ինչ-որ մեկը չփորձի մտածել, թե մենք լռում ենք...
Նախ և առաջ ուզում եմ խոսել ռաբիսության առաջացման և զարգացման նախադրյալներից.
1. Ռաբիսների 90 %-ին թվում է, թե հայկական երգ-երաժշտությունը սահմանափակվում է ռաբիսով, և ցանկացած ուրիշ ուղղություն թիթիզանալու և տարբերվելու ձև է: Նրանց կարձիքով ռաբիսը հայկական է, ախր Рабочая  + искуство ռուսերեն բառ է, երաժշտությունը արաբական, չեմ կարողանում մի բառ գտնել, որով ռաբիսը թեկուզ մեկ տոկոսով հայկական է:
2. Շատերը ասում են, որ դրանք իմաստով երգեր են: Ես լսել եմ մի քանի ռաբիս երգ, որոնք իմաստով են, բայց կարող եմ ցույց տալ, թե կոնկրետ որ աղբյուրից են օգտվել և որ երգն են թարգմանել ստանալու համար այդ կլկլոցը:
3. Շատերը լսում են ռաբիս երգեր, որոնք ունեն գողական ուղղվածություն, բան չունեմ ասելու, բայց դրանք նույն ռուսական երգերի վատ թարգմանությունն են:
Վերջում ես ուզում եմ ասել անտիկ մտածող, փիլիսոփա, գրող, հրապարակախոս, գիտնական, պոետ ՆորոԳոռասի խոսքերը, մեջբերում եմ `
                                Ինչ ուզում եք արեք, մեկե քաղաքը ջազզ է լսելու .  .  .

1 комментарий:

Анонимный комментирует...

զզվում են ռաբիզից