4 окт. 2011 г.

Էս մի օրը ԳՈՌՈնորաս

Այսօր Գոռ Գյուլխասյանի ծննդյան օրն է, և քանի որ ես` նորայր սարգսյանս,  փող մոտիկից չեմ տեսել որոշեցի նվիրել նրան մի քանի միտք և պոստ մեր բլոգում: Շնորհավոր սիրելի Գոռ, ես` նվաստս, քեզ ցանկանում եմ այն ամենը ինչ ես ինձ կցանկանայի`
Աղքատություն, վատ կյանք և 30 տարեկանում վախճան, բայց զատո մահից հետո ճանաչում, գրելով այս բառերը ես մի պահ մտածեցի, որ հնարավոր է դու չուզենաս այդպիսի կյանք և որոշեցի նաև գրել այս տարբերակը`
Հայտնի երաժիշտ, լիքը փող, սիրած աղջիկ, երջանկություն, առողջ կյանք մինչև 100 տարեկան: Դե ինձ թվում է դու այս երկուսից ճիշտ ընտրություն կանես: Իհարկե կակոյ նի բուտ նորայրսարգսյանները չեն հասկանա մեծ արվեստագետի հոգին, վեհությունը, դրա համար խնդրում եմ ներել իմ այս հանդգնությունը.
Իսկ ավելի լուրջ ես չեմ ուզում են հիմար հումորներից անեմ, կարողա գիտես ծնունդդա, նենց որ քո կենացը, քեզ լիքը լազաթ քի մատաղ:




Սիրով` անհայտ պոետից ՀԱՅՏՆԻ ԵՐԱԺՇՏԻՆ.

1 комментарий:

ReallifeByC.A. комментирует...

Sirac axjka pahove esel karam ognem.....


C.A.