1 июн. 2011 г.

Բարև, Բլոգ, ես քեզ կարոտել եմ....

Հիմա ինձ պակասում է մեկ բաժակ սառը-սառը թեյ՝ ուրցով ու լավ քուն մոտ 15 ժամանոց: Ու էս պահը ես կախտորոշեմ որպես <քնությունները համարյա պրծանք, բայց հլը պետք ա չքնել>: Մի կողմից կայֆ զգացողություն է, մյուս կողմից լրիվ լոմկա: Երբ-որ արդեն հոգնել ես, բայց մեկ է պետք է պայքարել... Նենց էի կարոտել մեր բլոգը, երկու ամսից ավել է, որ բան չեմ գրել. ճիշտ է գրածս մի բան չի, բայց չդիմացա.... Ուխխխխ, բլոգիկ ոնց էիր էսքան վախտ առանց ինձ? հո են Նորասը քեզ չի նեղացրել, սարքել լրիվ գեղարվեստական-գրականություն?.... Էհ, Նորո աչքիս պետք է վերադառնալ մեր հին ոճին.... Հա, ի դեպ, ինչ կարծիք ունեք բլոգի առանձին էջերի մասին? Ես հիանում եմ քեզնով բլոգիկ... Հա ի դեպ մենք մի քանի օր հետո դառնում ենք ՄԵԿ տարեկան.... Այո, շուտով ատամնահատիկի եք... Ու մի հատ շատ գժժական միտք ա ծագել իմ գլխում էտ կապակցությամբ, այնպես որ սպասեք մի մեծ ու յուրօրինակ սյուրպրիզի, եթե իհարկե դա լինի իրագործել, բայց ես ամեն ջանք չեմ խնայի դա իրագործելու համար..... Օհհհ, թոթափեցի բլոգի նկատմամբ իմ կարոտը.... Դե ձեզ բարի ժամանց, բայց մեկ է հիշեք, որ ինչ էլ անեք քաղաքը ջազ է լսելու....

1 комментарий:

Անահիտ комментирует...

սյուրպրիզ? էտ լավա: կտեսնենք...