22 нояб. 2010 г.

Մտքեր

Եկեք այսօր խոսանք մի հատ աբսուրդ թեմայից: Օրինակ. ինչ կանեիր Հիտլերին, եթե  ընկներ ձեռքդ?! Դե հիմա բոլորը կասեն` կծեծեի, կսպանեի, ռուսախոս տատիները (որոնց ամուսիններից շատերը Հիտլերի պատճառով են մահացել) կասեն ցույց կտամ где раки зимуют, քյառթերը բան չեն ասի, որովհետև գիտեն, թե Հիտլերը Ստալինի մոտիկ ընկերն է եղել, ռուս քյաչալները,որոնք իրենց նացիստ են համարում, կպաչեին այդ Վահան Տերյան պրիչոսկեն, բայց ես երբ խորացա, հասկացա, որ կոնկրետ ես ոչ մի բան ոչ կասեի, ոչ ել կանեի: Հետաքրքիր է չէ, չէիք սպասում, բայց իրոք ինչ է արել որ, ուղակի փորձել է իրականացնել իր երազանքը, ու ինչպես ասում են հարգված շատ մարդիկ` նպատակը արդարացնում է միջոցները: Դուք չունեք երազանք, դուք հանուն ձեր երազանքի ամեն ինչ չէիք անի կամ ինչ մեղք ունի նա, որ աստված նրան տվել է հռետորի արվեստ, որի շնորհիվ նա Եվրոպայի ամենակենտրոնում գտնվող երկրի ժողովրդին դարձրել է զոմբիների բազմություն, որոնք կանեին ամենինչ` ինչ կասեր իրենց աստվածը. ի միջի այլոց ես չեմ կարող հասկանալ այն մարդկանց, որոնց կարծիքով իրենք իրավունք ունեն ինչ-որ մեկին քննադատել, ախր դուք ով եք, մեկը լինի հարցնի . . .
Հա, Եվրոպա ասեցի հիշեցի, մենք մեր ամեն ինչով, ասիացուն բնորոշ գծերով, ինչու ենք վազում դեպի Եվրոպա, ու միշտ այդպես է եղել, միգուցե մենք զզվում ենք ինքներս մեզնից, կամ մեր տատը մեզ չի սովորեցրել, որ մենք ել ենք լավ ազգ, ու Ասիան համենայն դեպս, այդքան էլ, կներեք արտահայտությանս համար, ***. չի կերել,երկու համաշխարհային, միջազգային մոնոպոլիաներ,
իզվռաշեն հոլովակներ,զզվանք ծնողներից, ել չեմ խոսում տատի, պապի մասին, որոնց արդեն հայերն ել պրիզնատ չեն գալիս, կարող է վաղը-մյուսօր էլ մենք էլ մեր ծնողներին նախնիներ ասենք, հըն ?
Հա օրինակ ես ես վերջերս մտածում էի` ինչու ենք մենք փորձում գտնել այն հարցերի պատասխանները, որոնք իրականում մեզ շուտով պետք չեն գա, քանի որ այսօր աշխարհում 2012-ի աշխարհի վերջին ավելի շատ են հավատում ,քան ասենք փրկությանը, կարող է մենք արդեն մեզ սպառել ենք ու էլ չենք պայքարում կյանքի համար: Ես օրինակ չեմ հավատում,որովհետև չեմ ուզում,որ դա լինի,իսկ դու . . . 
ՄՏԱԾԵՔ

Հեղինակ` Նորո (խմբագրեց` Գոռո)

1 комментарий:

Arikshtein комментирует...

Նույնիսկ չես պատկերացնի ինչքան այդպիսի մտածելու թեմաներ կա... ճիշտ թե հեշտ, կարճ թե անփորձանք... Եվ վերջիվերջո, մարդկության վերջը: Ես չեմ տեսել ամբողջ մարդու էությունը, բայց այքանը, ինչքանը ճանաչել եմ, ինձ հիասթափեցրել է: Ես եկել եմ այն եզրահանգման, որ ևս մեկ Համաշխարհային ջրհեղեղը միայն կոգնի... ժամանակավոր: Все слишком далеко зашло, пора все остановить. Եվ եթե ինձ տային կոճակ, որին սեղմելով աշխարհի վերջը կգար, ես բոլորին կզգուշացնեյի, կգնայի սիրած էակիս մոր և մեծ հաճույքով մեկ ժամից կսեղմեյի: ՈՉ, ԵՍ ԷՄՈ ՉԵՄ ! Ընդամենը այստեղ մեր աշխարհայացքները համընկնում են