25 окт. 2010 г.

Անհասկանալի, ռաբիզ մտածելակերպ. ՄԱՍ 1

Մի քանի օր առաջ նստած եմ ավտոբուսում, և ինչ տեսնեմ ?! Մի հատ աղջիկա եղունգների երկարությունը, եթե հաշվես հենց սկբից 5 սանտիմետր էր ու ծայրերն էլ քառակուսի էին. Այս հարցի շուրջ մի քիչ մտածեցի, հարց ու փորձ արեցի մի քանի լռիվ միմյանցից տարբեր աղջիկների ու եկա այն եզրահանգման, որ աղջիկները հիմնականում սիրունանում են տղաների համար, իսկ ես ինչքան տղա եմ ճանաչում (Խոսքը գնում է միայն մարդ արարածների մասին, ոչ թե ինչ-որ մարդանման ռաբիզ էակների մասին), նրանց դուր չեն գալիս "1 մետրանոց" եղունգներով աղջիկներ. Բա լոգիկան այստեղ, որտեղ է ?! Ախր ոչ-մի խելքին մոտ բացատրություն չեմ գտնում . . . Բայց ,երբ որ հարց ու փորձ էի անում մի աղջկա, ստացա մի զարմանալի պատասխան . . . Հարցրեցի` "Արդյոք աղջիկները սիրունանում են տղաների համար ?", բայց ստացա պատասխան` "Ոչ միայն. Ես սիրունանում եմ նույնիսկ ինձ համար, և կանգնում եմ հայելու դիմաց ու զմայլվում ինձնով", ես սրանից knock-out եղա . . . Հա մեկել մի նոր մոդա է ընկել էգ ռաբիզ էակների մեջ, լսել արմենչիկից բացի ուրիշ երաժշտություն` հաուս, типо այդպես "մոդնիյ" է. դե արի ու մի ասա, տո դեբիլներ, կարողա սկսեք ռոք կամ ջազզ լսել ?! Գոյություն ունեն ռաբիզների տարբեր ճյուղեր և խմբեր, որի մասին կխոսեմ հետո, բայց ուզում եմ նշել, որ ես արդեն սկսել եմ հարգել այն ճյուղի ռաբիզներին, որ եթե լսում են ռաբիզ, ապա լսում են "ծանր ռաբիզ", այլ ոչ-թե իրենց ասած попсовый արմենչիկ . . .

Հեղինակ` Գոռո

3 комментария:

Анонимный комментирует...

Apreeeees....chtarberelov el normal Trance-@ Housic u Electroic iranq TECHNO erajshtutyan fun en hamarvum...hima el enkaaaan kaseeeen TECHNO vor dra hamn u hotn el dus kga... :D

Arikshtein комментирует...

Հա, հա ! Ես էլ նույն բանը լսեցի մի աղջկանից, բայց առանձնապես ուշադրություն չդարձրեցի: Դեհ, վերջիվերջո կանացի լոգիկան կտրականապես տարբերվում ա, չէ ?
Քյառթերի պահը շատ լավն էր: Մի քանի քյառթ կան, որոնց ես անձանբ հագում են, շատ պատճառներով

NoroGoras комментирует...

Noro:մի հատ ծիծաղալու բան ասեմ,մի հատ աղջկա ասեցի ինչ ես լսում ասեց դիսկատեչնի:Համել Գոռ ջան կարողա ինքը սիրունանումա աղջիկների համար,կամ ել եռոտիկ մանյակա լօլ"այո խոսենք հայերեն,որ ժխտենք ամեն տեսակ ռուսախոս տատիկերեն":