30 дек. 2011 г.

Գալիս ա... Նոր Տարին


   Նախ ուզում եմ ասեմ, որ մի-երկու օր առաջ ամանորի շունչը ընդհանրապես չեի զգում, բայց էսօր արդեն շատ շատ ուժեղ զգում եմ դա... Դե ինչ նախնականապես մախթում եմ բոլորիդ շատ լավ տարի լի հաջողություններով ու նոր նվաճումներով... Հա, ու ամենակարևորը եղեք լավատես, միշտ... Էդ որ ասում են ես ռեաիլստ եմ ու իրանց թվում ա, որ իրանք իսկականից ռեալիստ են էտ սուտ ա... 


   Ով որ տենց ասումա ավելի պեսսիմիստ ա քան հասարակ պեսսիմիստը... Հա, ինչու էի ասում, որ պետք է լինել լավատես. Նախ շատերը արդեն մտածում են, որ սա իրենց վերջին տարին է... Դա ստրուկի մտածելակերպ ա... Մայաները դադարել են կալենդարը գրել, ասենք, որովհետև հավես չեն ունեցել... Չե խի, հիմա քմծիծաղ կտաք... Ասենք դուք կալարեք լեկցիա գրել, իրենք չե... Իսկ ավելի լուրջ... Ես ուզւոմնասիրել եմ իրենց այդ օրացույցի երևույթը ու ուզում եմ ասեմ, որ իրենք 2012-ը դիտարկել են, որպես նոր դարասրջանի սկիզբ, այլ ոչ թե ավարտ... Հա ինչ, ուզում ա աշխարհի վերջը լինի՝ հո չես դնելու մի տարի զռռաս, live your life: Ուզում եմ մեկ անգամ էլ շնորհավորեմ բոլորի նոր տարին ու սուրբ ծնունդը: Կարդացեք ու հետևեք մեզ և ամենակարևորը եղեք ԼԱՎԱՏԵՍ:  

Комментариев нет: