10 окт. 2010 г.

Մենակություն

Ամեն մարդ իր կյանքի ընթացքում գոնե մի քանի օր իրեն ահավոր մենակ է զգում:Երբ հասկանում ես, որ մենակ ես ամեն ինչ կորցնում է իր իմաստը և մի տեսակ գունազրկվում:Հիմա թողնենք այս տեսությունը և անցնենք ապացույցների:Օրինակ երբ գնում ես մութ ճանապարհով մենակ, դու այնքան ես վախենում,որ չես կարողանում խոսել:Հիմա բոլորը կասեն դե պարզ է մթությունից վախենում ես,բայց իրականում մթությունը կապ չունի,մենք վախենում ենք մենակությունից, նույն ճանապարհը փորձեք անցնել ինչ որ մեկի հետ կհասկանաք,որ վախ չկա:Կամ օրինակ երբ չեք սովորել դասը և ստազել եք 2,ձեզ ավելի հանգիստ կզգաք երբ լինի ձեր նման ևս ինչ որ մեկը...Ես ձեզ խորհուրդ եմ տալիս մենակության ժամանակ նայել SILVA HAKOBYAN

4 комментария:

Анонимный комментирует...

Silva hakobyan@ inch kap uner
?!!!!!

Captain Krank комментирует...

silvayi pah@ lavner :DDD LOL..iroq,chishta ;))) Tina(508)

Arikshtein комментирует...

Հասկանում եմ քեզ, Գոռ ջան: Երբ մեկը հայտնվում ա կողքտ, նոր էս հասկանում, թե ինչքան փուչ էր կյանքդ մինչեվ նրան գտնելը =)

NoroGoras комментирует...

Պոստը արել է Նորոն . . . Մենակը նա է, ոչ թե Գոռը ;-) Լավ ուրեմն ես պռոբլեմը որ չլինի մենք կնշենք, թե ով է հեղինակը . . .